Dag 13: You’re the best neighbours ever ! - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van AmerikaLennartSuus - WaarBenJij.nu Dag 13: You’re the best neighbours ever ! - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van AmerikaLennartSuus - WaarBenJij.nu

Dag 13: You’re the best neighbours ever !

Blijf op de hoogte en volg

21 Mei 2018 | Verenigde Staten, Acton

Kwart over 9 open ik me ogen, inmiddels al kwart over 9! Na bijna 2 weken begin ik dus echt mijn thuis ritme te krijgen. Vonden we 1.5 week geleden half 6 en uiterlijk 6 uur al uitslapen is dit toch anders. Ongeveer 1 minuut daarna doet ook Suus haar slaap masker af en kan de dag beginnen. Suus Heeft minder goed geslapen omdat we in de buurt van een spoorwegovergang zitten en treinen zijn dan verplicht om de gehele overgang lang te toeteren dus om het half uur werd ze gewekt. Zelf heb ik daar geen last van als ik slaap dan slaap ik. We starten de dag met een ontbijtje buiten en we eten typisch Amerikaans eggo’s ( soort wafels )
We pakken de spullen en vertrekken naar Acton een plaats waar onze camping ligt. De reis gaat weer dwars door de bergen, gelukkig niet over de bergen. We hebben ook weer een stukje met afgronden en Suus is erg bij dat ze zelf rijdt. Na een rit van net geen 2 uur zijn we er en we staan op een prachtige camping. Midden in de natuur omringd door bomen staan we op een mooie plek. Naast ons staat een Amerikaan genaamd Justin. Wij leveren overmorgen de camper in dus wij beginnen met het lozen van de 1ste spullen en brengen alles naar hem toe. Een fles water, een grote fels water, een ventilator een stoel een 6pack bier. Dat laatste was een miskoop van mij. Ik dacht dat het bier op was en kocht dus een sixpack. Bleek er in de kofferruimte nog 9 carona’s te staan dus besluit ik die maar soldaat te maken verdeelt over 2 dagen. Ook nodigt Justin ons nog uit in zijn caravan die echt gigantisch groot is. Dank zij de spullen die wij hem (gratis) geven zegt hij al snel de zin: you are the beste neighbours ever, ondanks dat hij hier pas 1 dag staat.

We willen schone kleren hebben dus besluiten we ze te wassen. De camping staat redelijk vol met hippies die een trail wandellen van Mexico door Amerika naar Canada en deze camping ligt op de route. Als we aankomen zijn alle wasmachines bezet en moeten we over hippies heen stappen die her en der gewoon liggen te slapen. Ook willen ze alles wassen dus sommige hadden alleen een regenjas aan met daaronder helemaal niks. Na ongeveer 45 minuten kunnen wij wassen en drogen waarna onze kleren weer schoon zijn. Naja schoon… ze zijn nat geweest en weer gedroogd.

We gaan naar het zwembad met naast het zwembad een soort hot-tub waar ongeveer 15 mensen in zitten en niemand in het zwembad zelf, de reden daarvan komen we snel achter als we het zwembad in stappen. K-O-U-D ! we besluiten een beetje pootje te baden tot de kinderen de hot-tub uitgaan. Na 20 minuutjes is er ruimte alleen is het water zo vies door wij hopen zonnebrand dat we onze eigen tenen niet eens meer zien.

Snel daarna nemen we een lekkere schone douche en beginnen we aan het avondeten namelijk bbq! We hebben een mini bbq en in de stad vlees gehaald en kolen die aangaan zonder aanmaak blokjes, ideaal!
Daarna gaan we nog een geocache zoeken in de bergen wat ik erg spannend vind omdat het al wat donker begint te worden en tussen de rotsen moeten lopen. Ik heb ooit een keer op tv gezien hoe iemand verast werd door een beet van een diamant ratelslang en zulke beesten hoop ik dus niet tegen te komen. Onderweg komen we een slang tegen maar die is dood en doet dus niet zo veel meer. Na een kleine zoektocht vinden we onze eerste cache en gaan we voldaan terug naar de camping
In de avond is het toch wel fris en gaan binnen in de camper nog wat kaarten en sluiten de dag af met een serie naar hopelijk een stille nacht.

  • 23 Mei 2018 - 16:55

    Moooo:

    Tss... verdelen over 2 dagen... Wat als de wereld vergaat haha, allemaal unused beverages :P
    En spillen is killen enzo...

    Hey maare... was het een beetje een grote dooie slang? Zeg maar... maat 47 van formaat... ;) ? Hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Acton

Actief sinds 10 Mei 2018
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 7416

Voorgaande reizen:

10 Mei 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: