Dag 12 Bakersfield - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van AmerikaLennartSuus - WaarBenJij.nu Dag 12 Bakersfield - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van AmerikaLennartSuus - WaarBenJij.nu

Dag 12 Bakersfield

20 Mei 2018 | Verenigde Staten, Bakersfield

Vandaag beginnen we vroeg met rijden en worden we wakker door de wekker, naja we…..
Suus word wakker door de wekker en probeert mij wakker te maken. 8 uur zitten we aan het ontbijt en na alles los gemaakt te hebben ( nu wel alles ) vertrekken we om half 9 voor een 5,5 uur durende reis ( dit is inclusief tanken )

Tijdens het loskoppelen werd ik eerst lastig gevallen door buren nummer 1 die probeerde mij van alles aan te smeren omdat zei naar huis gingen. Maar van 1 rol toilet papier,1 blikje cola en 10 droge crackers word niemand gelukkig dus ik ook niet en daarna begon buurman 2 in zijn beste gebarentaal te zeuren dat ik op moest schieten want hij wou zijn wc slang in de afvoer stoppen, en ik moest echt binnen 5 minuten klaar zijn. Wat een ouwe zeikerd en die afvoer was duidelijk van ons zijn afvoer stond aan de andere kant , kwestie van de camper omdraaien. Wat kans een mens zich druk maken.

Na een goede rit komen we aan in Bakersfield en dit is toch wel even wennen. Van het bruisende Vegas naar het rustige Bakersfield. Het is hier wel aangenaam warm en gelukkig hebben we een camping zwembad, alleen jammer is dat hij pas eind juli opengaat. Zoals ze op mijn werk zouden zeggen: Helemaal kut
Als we dit van te voren hadden geweten hadden we wel een andere camping ingereden maar oke we doen het er mee.
De planning was om morgen naar Seqouia Park te gaan het park van de grote en eeuwenoude bomen. Maar omdat onze camper te groot is moeten wij omrijden en het laatste uur over bergweggetjes met diepe afgronden en zou het totaal 4 uur rijden zijn alleen al heen. Dus dat zou betekenen meer dan 8 uur in de camper. Na lang wikken en wegen besluiten we morgen alvast onze volgende camping tegemoet te rijden in de buurt van Malibu Beach.

Omdat het zwembad dicht was besloten we een meertje in de buurt op te zoeken althans dat was de planning. Het meer is het gehele jaar geopend op 1 datum per jaar i.v.m. 1 of ander bootfestival en je raat het al….. precies vandaag is die dicht. Na ongeveer een half uur zoeken hebben we besloten om naar een outlet winkel hier in de buurt te gaan en hebben we daar de middag doorgebracht.

Terug op de camping werken we een pizza naar binnen en zetten we alle foto’s van de afgelopen dagen op Facebook. Vanaf 8 uur moet het op deze camping al stil zijn in Vegas startte de avond pas tegen 8e, de omschakeling is groot.

• 23 Mei 2018 - 16:48

Moooo :

KORN!!!!!! Hahaha die kwamen als band oorspronkelijk uit Bakersfield, haha dacht zal het nog even laten weten XD