Dag 10 : (bijna) gratis drank - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van AmerikaLennartSuus - WaarBenJij.nu Dag 10 : (bijna) gratis drank - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van AmerikaLennartSuus - WaarBenJij.nu

Dag 10 : (bijna) gratis drank

20 Mei 2018 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het is half 4 in de nacht en een normaal mens ligt dan heerlijk te slapen, wij slapen nog in het in Vegas hotel tot dat er om half 4 in de nacht onze kamer telefoon gaat en op de deur gebonsd word. We worden half wakker. Suus denkt dat we te laat zijn opgestaan en we de hotelkamer uit moesten. Ze doet van schrik de deur op en is het de beveiliging van het hotel. Hij is op zoek naar ene Koen en of hij in onze kamer was en of we hem gezien hadden. Nou nee en wie is Koen en waarom moeten wij hem kennen. Omdat Koen dus ook Nederlandse is hadden ze de link met ons gelegd. En de beveiliger ging weer snel verder. Wat en moet Koen was of wat hij gedaan had zullen we nooit te weten komen.

De volgende ochtend werd ik 8 uur wakker en Suus om 9 uur naja Suus werd door mij om 9 uur gewekt omdat ik me verveelde. We hebben de koffers ingepakt en daarna uitgechekt. Goh we zijn al weer niks vergeten maar waar zijn onze paspoorten eigenlijk? Tijdens deze zoektocht in onze koffers vonden we wel nog een plastic zakje met 180 dollar die we thuis verstopt hadden maar geen paspoorten. Gelukkig had Suus een helder moment en deze lagen nog in het nachtkastje van de hotelkamer. Snel een reserve sleutel/pas gevraagd en 10 minuutjes later was Suus beneden met 2 paspoorten.

We ontbijten en gaan dan naar de pawn shop gold & silver bekend van tv. Aangekomen kunnen we voor 3 dollar parkeren. De winkel is een stuk groter dan ik me voor had gesteld, jammer was wel de 4 verkopers waren niet aanwezig in de winkel misschien ook wel logisch. We kopen hier ook weer een bordje voor onze muur en maken nog wat foto’s bij het bekende uithangbord van de winkel. Hierna vertrekken we naar een winkel een paar meter verderop en hier verkopen ze van alles voornamelijk in de stijl van casino. Al weet ik niet precies wat een rode band met een groot hakenkruis ter grote van je hand bij casino hoort maar oke. We kopen hier 12 oude fiches ook weer voor ‘de muur’.

We rijden door naar de RV plaats van hotel Circus Circus en gaan meteen het zwembad in. Eindelijk komen onze zwemshirst en zwem hoofddeksels van pas want wat is het hier weer warm we gokken een graad of 34 wat wel warmer aanvoelt.

Na het zwemmen het Casino van Circus Circus in gedoken want we hadden 180 dollar! We eindigen deze gok sessie met 264 dollar. De drankjes zijn gratis als je achter een gok kast zit tenminste je mag een tip geven. Suus aan de cocktails en ik aan het bier in plaats van 20 dollar zijn we er nu steeds maar 2 kwijt en de machines zijn ons goed gezind vandaar de winst.
Na een bord engelen haar met saus ( spaghetti ) gaan we naar Fremont Street Experience. Een soort overdekt winkel centrum met verassend casino’s maar ook live optredens van dj’s, halfnaakte vrouwen en mannen en goede maar ook zeer slechte straatartiesten.
Je mag met alles en iedereen op de foto maar dat kost je wel geld. Wij besluiten hier ook maar weer een casino in te gaan en maken van 84 dollar winst 112 dollar winst. Op de terugweg staan alle lampjes aan en maken hier ook de nodige foto’s.
we sluiten deze dag af om nog 1 keer naar Circus Circus te gaan waar de gok kasten ons iets minder goed gestemd zijn maar sluiten alsnog de avond af met een totale winst van 59 dollar.