Dag 8: Vi Va Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van AmerikaLennartSuus - WaarBenJij.nu Dag 8: Vi Va Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van AmerikaLennartSuus - WaarBenJij.nu

Dag 8: Vi Va Las Vegas

15 Mei 2018 | Verenigde Staten, Las Vegas

Een rit van 2 uur langs het water van Hoover Dam brengt ons bij Las Vegas ! We stoppen als eerst bij een outlet centrum nadat Suus vak kundig de camper door het drukke las Vegas heen rijdt.
Alle bekende merken zijn aanwezig met soms hoge kortingen en soms ook iets minder hoge kortingen. We komen langs een winkel met 100’en petten. Een collega van me werk heeft gevraagd 1 specifieke pet mee te nemen en precies die is niet aanwezig. Aangezien het pas 11 uur is , is het In Nederland 8 uur in de avond. Ik bel hem met de video en laat hem zo de winkel zien en zo kan hij veilig een mooie uitzoeken, graag gedaan! Ted(di)

We rijden door naar ons hotel wat op een soort disney kasteel lijkt, en alle mensen wat is het groot. Nadat we de camper geparkeerd hebben begint het zoeken naar de in-check balie. Het hotel heeft er alles aan gedaan om te zorgen dat het geld in het hotel blijft. Een groot casino, groot zwembad, verschillende restaurants, divers shows , winkels & nog veel meer. Alles is zo neergezet dat je wel door het casino heen moet om te vinden wat je nodig heb. Na een kleine 20 minuten vinden we de balie en kunnen we inchecken. We hebben op internet al betaald we moesten alleen de toeristenbelasting nog betalen en de parkeerplaats voor 2 dagen. In totaal 88 dollar ! dat betekent 68 dollar aan toeristen belasting, vandaar dat het hotel zo ‘ goedkoop ‘ was ( 70 euro voor 2 nachten )

Aangezien we hier 5 dagen gaan doorbrengen besluiten we de 1ste dag lekker in het hotel te blijven omdat hier genoeg te doen is. Na een klein hapje eten gaan we het zwembad verkennen. In de zon is het prima uit te houden maar zonder zon en een kleine briesje is het toch wel fris. Gelukkig staan er nog 2 grote whirpools die extreem goed verwarmt zijn. Aan het zwembad is ook nog een bar voor een biertje betaal je 8 dollar en voor een cocktail 14 dollar! We besluiten later in het hotel wat te drinken.
Na het zwemmen hebben we ons opgefrist en gaat ons eerste avontuur beginnen in het casino.

In het begin van het casino gaat het gelijk op, beetje winst hier beetje verlies daar. Uiteindelijk vinden we de breaking bad fruit machine en winnen we 120 miljoen ! Nee die trekt al ons verlies weer recht en we gaan met een tevreden gevoel en na een eerste leuke avond voldaan naar boven.

Om heel eerlijk te zijn is dit een pracht hotel maar stiekem missen we alle 2 onze lompe onhandige grote & warme camper wel.

• 18 Mei 2018 - 08:07

Ted(di) :

Was echt een walhalla om te zien. Gaaf om de verslagen te lezen maatje.