Dag 7: De lucht in en de allerlaatste weblog !? - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van AmerikaLennartSuus - WaarBenJij.nu Dag 7: De lucht in en de allerlaatste weblog !? - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van AmerikaLennartSuus - WaarBenJij.nu

Dag 7: De lucht in en de allerlaatste weblog !?

Blijf op de hoogte en volg

14 Mei 2018 | Verenigde Staten, Kingman

Mijn persoonlijke doelstelling is om elke dag 15 min later op te staan. Het slapen gaat inmiddels goed we slapen +/- 8 uur per nacht en we slapen in 1 keer door. Ik zelf word steeds om kwart over 5 wakker en dan moet ik met me ogen dicht blijven liggen steeds een kwartiertje later. Vandaag was de doelstelling kwart voor 6, en ik schrok wakker om kwart over 6. Nog even en we gaan de 7 aantikken!

Na een typisch Amerikaans ontbijt (wafels) vertrekken we naar Sedona airport om de dag te beginnen met een helikopter vlucht. Sedona is mooi dat wisten we al maar Sedona vanuit lucht is echt een aanrader. Onze piloot Jake vloog vlak langs de rode rotsen en door de rotsen een super vlucht.

Na de vlucht begint een rit van ongeveer 3 uurtjes richting Kingman. Hier waren we al geweest maar de camping was hier goed bevalen mede dankzij het zwembad. Ook doen we dit omdat anders de rit naar Las Vegas van morgen een rit van +/- 6 uur word en na 1 keer lang in de camper zitten hebben we besloten waar we de reis kunnen knippen dat we hem knippen.
Voordat we naar onze kampeerplaats gaan willen we nu een echte sign van route 66 bezoeken. De tomtom stuurde ons redelijk de goede kant en toen de tomtom aangaf bestemming bereikt stonden we ineens op een lange weg, en ja welke kant ga je dan op? Links of rechts?
Ik besloot het te vragen aan 2 bikers doe toevallig stil stonden en op 20 meter na lag de wereldberoemde sign van route op de grond.
Deze sign lag midden op weg en natuurlijke wilde we daar mee op de foto. Dus met gevaar voor eigen leven ( Suus vond het wel meevallen maar in mijn hoofd waren we al minimaal 80 x aangereden ) staan we eindelijk met DE sign van route 66 op de foto.

We zijn doorgereden naar de wallmart ( ja alweer ) maar niet voordat we bijna een mislukte kerstam hebbeen aangereden. Een man met een rode broek, rode jas een lange baard en een kerstmuts op stak over het zebra pad, en natuurlijk doe je een muts op het is tenslotte maar 33 graden.
Nadat we de auto geparkeerd hadden zag ik 1 of andere mislukte ranger rond lopen. Na de kerstman al gezien te hebben en nu Freek Vonk wat een begin. Eenmaal binnen koopt Suus haar cocktail en gaan we terug naar de camping voor een verfrissende duik.

In het zwembad raken we in gesprek met het 1ste Nederlandse stel hier. Nu ik deze weblog aan het typen hoor redelijk veel Nederlanders om me heen en Nederlanders op vakantie… het blijft een apart type volk.
De mensen in het zwembad zijn ook in Las Vegas geweest en heb ons getipt naar een outlet winkel waar we morgen eerst heen gaan voordat we om 3 uur kunnen inchecken en gaan beginnen aan 4 dagen Vi Va Las Vegas.

Eerder deze dag waren we al opzoek geweest naar een kleding winkel maar na 1 kringloopwinkel en 1 cowboy winkel waren we daar snel klaar mee. Deze blog is bijna klaar en dan kijkt Suus hem naar maar alle indrukken zijn nu de baas over me leuke vriendinnetje en ligt al sinds 19:15 in coma ( het is nu 20:10 ) ik heb nog een poging gewaagd om Suus wakker te maken en samen we besluiten we dat het voor Suus bedtijd is zodat ze even wat energie kan opladen. Mag er na deze dag geen weblog meer online komen is het omdat ik (Multi) miljonair ben geworden in het mooie Vegas. Wees niet bang er komt er vanzelf wel weer 1 online maar waar we dan zijn en in welke setting is maar de vraag ;)

128 miljoen here we come !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kingman

Actief sinds 10 Mei 2018
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 7408

Voorgaande reizen:

10 Mei 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: