Dag 2 fucking warm ! - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van AmerikaLennartSuus - WaarBenJij.nu Dag 2 fucking warm ! - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van AmerikaLennartSuus - WaarBenJij.nu

Dag 2 fucking warm !

09 Mei 2018 | Verenigde Staten, Palm Springs

We hebben een redelijke nacht achter de rug we zijn beiden gaan slapen rond 8 uur de slaap standen.

Lennart:
18:45t/m 00:45
01:00 t/m 02:45
03:30 t/m 04:15
05:00 t/m 06:00 ( wekker ! )

Suus
19:45 t/m 03:00
03:30 t/m 06:00 ( wekker )
We staan om 6 uur op omdat om half 8 onze transfer van het hotel naar onze camper is een rit van ongeveer 45 minuten. Tijdens de rit al goed geobserveerd hoe de wegen werken. Het is wat drukker dan normaal en je mag elkaar links & rechts inhalen. Ook is in veel gevallen de meest linkse baan alleen voor mensen die met 2 of meer mensen in 1 auto zitten dit om het carpoolen te motiveren.

Aangekomen bij Best Time RV werd er uitgebreid de tijd genomen voor alle formulieren en na het bekijken van alle toefjes van de camper waren we klaar om te vertrekken. Ik bijt zelf de spits af. Bij mijn vorige werkgever heb ik wel eens wat grotere bussen gereden maar dit is toch een tikkie groter en een tikie zwaarder maar wel een automaat.

De 1ste rit is er 1 van 1:45 en brengt ons naar Palm Springs een simpele maar leuke rv staanplaats omringt door palmbomen en met een zwembad, maar voordat we daar naar toe gaan brengen we eerst een bezoek aan een grote Wallmart.

Echt alles wat je wilt kopen is te koop in een walmarkt van tv’s tot aan fruit van kleding tot melk en alles daar tussen. We hebben onze begin boodschappen gedaan en op het avond menu staat spaghetti. Spaghetti die we hier aten hete letterlijke engelen haar, en Suus vond haar target namelijk de stijltang.
In de walmarkt was het wel even zoeken naar de ‘kleine porties ‘ als voorbeeld wou ik kipfilet de kleinste verpakking was er 1 met 150 slices net iets te veel van het goede en ook het vlees en in dit opzicht gehakt kon je ook kopen in porties van 500 gram maar ook 10 kilo. Amerika het land waar als het groter kan het groter gaat. Ook hebben een typische Amerikaanse snack gehaald genaamd Cheese balls.
Daarna vlot door gereden naar de camping waar het warm was, heel erg warm, de thermometer tikte 42 graden aan. We besloten ons maar meteen op het zwembad te storten in 3 fases
1 Naar het zwembad gaan ingesmeerd en wel
2 Naar het zwembad gaan met een shirt aan ( en daarmee zwemmen )
3 Naar het zwembad gaan en een parasol & tafel naast het zwembad zetten zodat we ongeveer 1 vierkante meter schaduw hadden in het zwembad.
na zo ongeveer 1.5 uur rondgedobberd te hebben en redelijk we afgekoeld zijn lopen we terug naar de camper en zijn we begonnen met het inrichten van de camper

• 12 Mei 2018 - 07:25

Moooo:

Hahaha tja.. die carpool lane mag je toch ook alleen maar gebruiken als je dan ook karaoke doet

• 12 Mei 2018 - 07:39

Moooo:

Oooh en inderdaad een aardig grote waggie. Volgens mij is het zelfs zo dat ze die Ford E205 hier terugkeuren en dat je er een vrachtwagenrijbewijs voor moet hebben dan! ... enn.... (maar weet natuurlijk niet of dat bij die van jullie is haha, maar die hebben meestal een Harley Davidson motor XD

Anywayz ben begonnen met bij lezen van de verhalen zoals je merkt haha. En goed te horen dat het allemaal goed gaat. Was hier ook wel ff warm.. Maar geen euhh.. 110°F ? Zoiets haha